Dag 2 min första kärlek

Jadu, min första kärlek är samma kärlek som jag har idag, Pontus. Vi har snart varit tillsammans i två år med både upp och ned gångar. Ibland är allt på topp och ibland bråkar man bara hela tiden. Men trots det ska man klara av att vara tillsammans. Första kärleken är något annorlunda och det är skönt att fortfarande ha den kvar. Vad som än händer kommer jag fortfarande vilja ha kvar kontakten med Pontus för han har gjort mig till den jag är idag och det är jag otroligt glad över. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom just nu. Han är allt jag vill ha. 2011-02-17 världens bästa datum

Bild på mig och Pontus från nyår ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0