dag 7: min bästavän.

min allra bästavän e ju jenna. ja har känt henne hela mitt liv och vi e ju fortfarande me varandra. de e eju inte så att vi tappat kontakten som många gör me sina kompis från barndomen. men när vi var små så bodde jenna nedan för mej och våra mammor hade gjort en gång mellan våra baksidor så vi slapp gå runt hela kvarteret. de e klart vi har bråkat. vi bråkar faktiskt väldigt ofta. som om vi vore syskon men de e ju för att vi har känt varandra så länge. men just nu e allt bra och vi kan verkligen snacka om allt me varandra. men när vi börjar gymnasiet kommer de bli svårt för vi har alltid gått i samma skola och alltid i samma klass. så de kommer nog bli väldigt annorlunda att inte ha henne där som hon alltid har varit. men de e nog ändå väligt bra för oss båda för att vi inte ska tappa kontakten helt och så. men men. ja hoppas verkligen på att ja kommer få va vän me henne väldigt länge iaf.
jag, jenna, robin och felix


jag och jenna


jenna och jag hemma hos jenna


jag och jenna 09


sommar 09


hösten 10


hösten 11


sommaren 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0