dag 2: min första kärlek

jag vet inte riktigt vem min första RIKTIGA kärlek var. men när jag började 8 var jag tillsammans med en kille som heter jocke. inte ett så bra förhållande för vi bråkade ofta och det tog slut efter bara 2 månader. senare i 8 efter jullovet träffade jag nog min stora kärlek Pontus. vi hade det jätte bra men under sommaren började vi bråka väldigt mycket och de gick fram och tillbaka för oss. vi gjorde slut och vart tillsammans några gånger. efter en tid ifrån varandra träffades vi igen. snackade och bestämde oss för att ha ett förhållande fast vi ville inte berätta de för folk. vi ville inte att alla skulle klaga och så. men sen på vår tio månaders dag gjorde han slut med mej. vet inte riktigt va som hände. men så vart det. ja, de va allt om min första kärlek.
en bild jag gjorde när jag saknade pontus i somras när vi inte skulle träffas på ett tag för ja skulle till komfa läger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0